MVG:-)

Fick mitt efterlängtade MVG i psykiatri kursen. Det känns så himla härligt och skönt. Igår jobbade jag sent och det var en ganska tuff dag men å andra sidan är det de tuffa dagarna man blir stärkt av och därifrån som man får sin erfarenhet. Man lär sig vad man ska göra men det är även viktigt att begå misstag för att lära sig hur man INTE ska göra..hmff,,Men så är det. I dag skiner solen och det är riktigt varmt ute. Triton tog sig en sväng om i leran och ser nu ut därefter. In kommer han inte förrän den har torkat och trillat av,,kanske någongång runt Jul:-) I går när jag kom hem från jobbet så hade Hannah städat ännu finare än förra gången. Helt otroligt gulligt. Golven var sopade, köket glänste och det var undanplockat överallt. Fantastiskt härligt och så himla omtänksamt och rart av min kära lilla goa underbara dotter. Man blir alldeles varm i hjärtat faktiskt. :love: :love: :love:
I dag är det pluggboken som gäller som vanligt. Men sitter och tänker på de goa valpisarna som nu blivit lite större. Nu är det verkligen snart hög tid att åka upp och hälsa på dem. Men måste ha råd att tanka bilen först:-) Sånt är livet. Men man hoppas att det bara kan bli bättre från och med nu. Tänk positivt så löser sig det mesta. Det skär lite i hjärtat att veta att tiken som jag skulle köpt valp ifrån snart ska valpa men återigen,,det blir min tur nästa gång.
Livet går upp och livet går ner och man måste hålla i sig i svängarna:-) Fast just nu känns det såhär :-)
" Jag vaknade i morse, så var den dagen förstörd" Svenskt Ordspråk :-)
Tjing

Sötaste i världen börjar bli stora :love:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis!! Måste vara helt underbart med både bra betyg och duktig dotter :D Ta hand om er å valparna är så UR söta!! kramkram

2010-05-18 @ 21:47:58
URL: http://lysvret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0