Tillbaka:-)

Hej igen. Jag kör på lite med min gamla blogg ett tag till. Jag har beslutat att lägga min kennel hemsida litegrann på is tills allt börjar falla bättre på plats. Med andra ord är jag nu inne i en period där jag måste lägga mitt krut på familj och jobb samt lite annat. Med det sagt så menar jag inte att jag lagt ner mina drömmar helt. Ska försöka bygga upp något bra så småningom och fram tills dess så får hemsidan vara ett tag. Kommer ju fortfarande mest att ägna mig åt hundprat på den här bloggen.
Nu är vi inne i November vilket innebär att det är mörkt, kallt och blött,,vilket oxå märks på hundarna på alla sätt. I dag är det Söndag och det innebär hundvård som vanligt. Ska börja med Triton och hans favoritsyssla, klippa klorna,,typ INTE. Men det måste göras så han har inget val. Sen blir det Tims tur och till sist ska jag bada Zingo. Önskar alla därute en härlig Söndag i solen,,
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0